2010/06/26

liseberg del I



Hiho, i förrgår var vi på Liseberg! Med åkpass!!! Det har jag inte haft på kanske tio år. Det har liksom känts som en sån grej man gjorde med familjen en gång om året när man var liten, och sen med kompisgänget på högstadiet. Och sedan dess har jag bara varit där på konserter eller för att promenera runt på julen. Vilket ju är synd. För vi hade helt fantastiskt roligt!


Vi åkte nästan allting. Fast jag åkte inte Kanonen. Jag gillar inte saker som hänger runt upp och ned långsamt, då mår jag lite dåligt. Men jag åkte Balder (träställningen som är bakom på den här bilden). Hjälp vad jag skrikskrattade! :)


Ett tydligen tecken på att det är sommar nu: Man bryr sig inte alls om hur blöt man blir när man åker Flumeride, för man torkar så fort igen.


DE HAR ETT BEN & JERRY'S-CAFÉ! <3

***

We went to Liseberg the other day! I haven't been there to actually ride rollercoasters since I was little. Which is too bad, because we had so, so much fun!

Salem al Fakir | Roxy

No comments: