2010/06/10

budapest: fest



100508 ::: Där är vi först på väg hem från en restaurang, tror jag. Sedan kalasade vi lite på vandrarhemmet och sedan begav vi oss ut, till ett ställe vid namn Szimpla - kanske den bästa klubben jag sett. Om det fanns mycket att se på här ...! Det var som en labyrint av mysiga rum med konst och installationer och bord och stolar hipp som happ, åh, vad jag trivdes. Dumt att jag inte vågade ta med kameran, men här är lite bilder jag hittade på flickr: bild, bild, bild, bild. Plus att musiken var helt grym och stämningen underbar.

***

100508 ::: On the first two photos we are on our way home from a restaurant, I think. Then we had a little party on the hostel and then we went out, to a place called Szimpla - one of the most fantastic places I've been. It was a labyrinth of cosy rooms and art and chairs and tables, I felt so good there! Too bad I didn't dare bring my camera, but here are some photos I found on flickr: photo, photo, photo, photo. And also, the music was great and the atmosphere lovely.

Jónsi & Alex | Happiness

3 comments:

Linda said...

Jag tycker en rubrik som "Budafest" hade varit festligare...

kristin said...

ha, ha. jag visste att någon skulle göra den kommentaren, frågan var om du eller maria skulle hinna först ... :)

Anonymous said...

Haha - ääh!
Maria får väl budafesta på sin egen blogg!