2010/06/17

början av juni



Här är lite från de senaste veckorna, som jag glömt posta. På nationaldagen var Karin och jag på Picknikfestivalen i Kålltorp (som ju är mina gamla hemtrakter). Tokigt mysigt och inte så lite Hultsfredsnostalgiskt. Sen är det viktor i en park, Kristoffer på fika hemma hos mig i förrgår, och en skål med körsbär som Johan och jag åt till filmen igår (Rain Man - den ska man ju ha sett, fick jag höra, och det ska man! Den var jättebra).

***

Some photos from the last few weeks: Karin and I at Picknickfestivalen, which was incredibly cosy and made me nostalgic about other music festivals; Viktor in a park; Kristoffer on my couch the other day, and the bowl of cherries Johan and I ate to our movie last night (Rain Man, which I've planned to see for ages and which was just as good as everyone says).

Björk | Hunter

No comments: