2009/08/30

weddings, weddings!



Weddings, weddings! The first three are from last Sunday, when we rehearsed the songs for Stina's and Andreas' wedding in September. I had so much fun that day, and I adore that photo of Kristian and Karin, who like me will be singing one song each.

The next two are from yesterday. I've known Adam since I was about eleven, and I was happy to be able to be there yesterday. Even though I don't see Adam & Lina a lot nowadays, I adore them both.

the Books | Smells Like Content

3 comments:

Andromeda said...

Jag förstår din kommentar där om att när väl ljuset eller ögonblicket är rätt så gör en fotograf allt för att få sin bild...

Helt underbart fina foton på L&A!s

Kristin said...

men tack, vad snällt sagt! (trevligt att bli förstådd, när man armbågar sig fram som jag gjorde ... :))

Kristin said...

hihi, tack! det skulle jag gärna göra, men det finns tyvärr många som vill. tills vidare får jag nöja mig med mina "egna" fyra bröllop om året :)