2010/10/06

mess i masthuggskyrkan



På Kulturnatta i fredags var Viktor och jag på konsert med Mess. Jag hade inte hört dem så mycket förut, men tyckte tokmycket om det. Mysjazz med fina, men inte tråkiga eller intetsägande, klanger. Sen insåg jag att jag anledningen till att jag inte lyssnat in mig är för att skivomslagen är så fula (ja förlåt Johan, men de är fula). Så ytlig är jag. Men jag kan ju i alla fall ändra mig när jag insett mitt misstag ...

På tal om omslag och dylikt har jag gjort en affisch till vår nästa konsert på skolan, den ser ut såhär:



***

A few photos from a concert with Mess that Viktor and I went to last week and a poster I made for our next concert at school.

Gotan Project | Santa Maria (Del Buen Ayre)

2 comments:

Johan said...

Tack så mycket! Men du har ett fel :-)
Tipset är att du köper skivorna så ska du se att du kan ändra dig...haha.
Finns fö saker inuti dessutom för både öga och öra :-)
Jättekul att ni kom, helt sjuk kväll!
J

kristin said...

haha! här köps inga skivor med fula omslag inte! man kan ju lyssna på spotify :) men tack för konserten, det var som sagt grymt, och väldigt kul förstås att det kom så mycket folk.