2010/08/15

fredagkväll


I fredags var jag och dansade! Det blir utropstecken på det, för det var så länge sen! Det har liksom inte gått att hålla uppe danslivet nu när jag halv-bott på folkhögskolan. Note to self: När jag kommer tillbaka till musikhögskolan ska jag börja dansa mycket igen. Jag hade så himla roligt fast jag bara dansade några få danser.


Här är en bild som Viktor tog på mig. Jag är så snygg nuförtiden. Tror det är för att jag är lycklig?


Här har vi en som är ännu snyggare. Och han gör sig inte ens till, han bara ser ut sådär (medan jag måste se till att jag inte får boll-ögonen om jag blir fotad). Det bästa är att jag inte ens behöver anstränga mig för att få hångla med honom, det ingår.

2 comments:

Camilla said...

Tänk vad det är bra när hånglet ingår. Man kan bli knäpp av pepp när man kommer på det. :)) Vad roligt att du var iväg och dansade!

kristin said...

eller hur! knäpp av pepp, det var väldigt bra uttryck faktiskt :)