2010/02/05

kompositionskonserten del I



Foton från onsdagens kompositionskonsert, då vi spelade våra egna låtar. Så fint att få höra allas låtar, det är som en liten bit personlighet som man kan lyssna på. Men själv är jag besviken, på grund av förkylningen fick jag hoppa två låtar jag skulle ha sjungit på (Åse vikarierade på Lollos låt och Viktor tog en annan av sina, utan sång) och min egen sjöng jag inte särskilt bra, heller. Men jag tycker om min låt, jag ska spela den för er någon gång. (Fotot på mig har Viktor i vanlig ordning tagit.)

***

Photos from Wednesday's concert, where we played our own songs. It was beautiful, but I couldn't sing like I should because of my cold, so I'm a little disappointed. (Viktor took the photo of me.)

Sten Sax Påse | Cotton Oceans (Åses låt! Sjukt grym! Och att jag får gå i samma klass som henne = också sjukt grymt)

No comments: