2010/05/30

spelman på taket pt. I



Nu har jag sommarlov, och hur firar jag det? På kvällarna blir jag hembjuden till folk som jag inte träffat på länge (foton på det kommer också) och på dagarna sitter jag hemma och redigerar bilder. Och jag njuter av redigerandet och bloggandet så mycket att jag nästan skäms över min nördighet. Jag har massor av händelser från april och maj vars fotomappar jag inte ens hunnit öppna (eftersom datorn står här hemma i stan och jag varit så mycket i Ljungskile), men nu köttar jag igenom alltihop. Så snart kommer både resebilder och lindy hop, men först musikalarnas uppsättning av Spelman på Taket på folkhögskolan, 15 april i år.

***

My summer holiday has started, and how do I celebrate it? I spend the evenings with friends (as you will see soon) and in the daytime I sit at home editing photos. And I enjoy that so much that I'm almost ashamed of my nerdiness! Since the computer is here in town and I've spent so much time in Ljungskile lately, I'm behind on several events from April and May, but now I'm working through it all. So, soon there will be travel memories as well as lindy hop pictures here, but first: Fiddler on the Roof, this year's project by the musical students at my school, from 15th April.

No comments: